Google Website Translator Gadget

2008. szeptember 27., szombat

Heti ténykedésem

A héten esős idő volt, és nem lehetett kimenni a kertbe, nagyon vizes a talaj, így a kevés szabadidőmben kézimunkázhattam.Hát a géppel való varrásom, még nem a legjobb, de remélem majd alakul és összebarátkozunk.
Anyagot vásároltam, mert már mindkét lányom az edzésekre műanyag szatyorban vitte a tesi cuccát. Az egyik elkészült, már használatban van. A másik remélem jövő hétvégén szintén kész lesz.


Tegnap Ritától is megérkeztek a szépségeim, nagyon örültem nekik. Ma lefényképeztem, karácsonyi ajándék lesz belőle.


A Marymmel is haladtam egy kicsit, de ma délután elővettem a kézimunkatáskát mert Ralina feltette a 4. részt a honlapra. Úgyhogy most a Mary egy kicsit pihen.Majd novemberre kell kész lennie, születésnapi ajándék lesz egy másik Mary-nek.

2 megjegyzés:

Monika írta...

De jó ,hogy ilyen szépen tudsz haladni mindennel!Az olyan jó érzés!

mariah írta...

Igen, az elmúlt hónapban sikerült több mindent elkészítenem,mivel általában akkor esett az eső amikor én ráértem. A kertem sírt is szegény.