Google Website Translator Gadget

2009. október 2., péntek

Találka Anikóval

Egy nagyon kedves blogbarátnővel Anikóval találkoztam az elmúlt héten. Mivel mindketten Pécsiek vagyunk és eddig még nem ismertük egymást személyesen megbeszéltük, hogy találkozunk. Hol máshol, mint egy rövidáru boltnál,én kicsit előbb értem oda és jó sok mindent vásároltam, mivel leértékeltek mindent és kiárusítják a készletet. Jót beszélgettünk és Anikó egy nagyon szép biscornuval lepett meg, én is készültem készítettem egy kis kézimunkatartó szütyőkét egy kis aprósággal és a kislányának készítettem egy kis könyvjelzőt.
A képeket Anikótól veszem kölcsön (remélem nem bánod ) mivel az én gépem éppen nem volt kéznél és nem készültek képek.




Anikóval ma is találkoztunk ugyanott, mert én is megint bementem a boltba hogy fehér fonalat vegyek. Mindenki olyan szépségeket fest, és engem is elkapott a festési láz. Anikónak egy DVD-t vittem, mivel megkért, hogy mást ne vigyek, ő pedig hoz nekem a gyönyörű festett fonalaiból.
Amikor odaadta a kis táskát és megláttam, azt a gyönyörű dobozkát, amit nekem készített- még a nevem is ráhímezte - leesett az állam. Mellé még a gyönyörűséges fonalaiból is kaptam.
Nagyon -nagyon köszönöm drága Anikó.






3 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon szívesen! Örülök, hogy sikerült örömöt szereznem vele!
Izgatottan várom a Te színeidet... biztosan gyönyörűek lesznek...
Nagyon köszönöm a dvd-t, tényleg fantasztikus mintákat kaptam Tőled!

Timici írta...

szépséges ajándékok oda-vissza:o)
gratulálok a készítőknek;o)

bruercsi írta...

Abilénél már láttam szépséges ajándékaid! Milyen jók is az ilyen találkák!!!!!!