Google Website Translator Gadget

2009. október 30., péntek

Online adatgyűjtés a Vakok Szövetsége Megmaradásáért


Megdöbbenve olvastam ma Mammkánál,és Babócánál :
Online aláírásgyűjtés a Vakok Szövetsége megmaradásáért,ezen a linken:

http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dDZTLVp6a0UwZXNSc0FpbTFSNG4tdlE6MA

Kérlek, olvasd el, és amennyiben egyetértesz, írd alá, hátha még el lehet érni valamit.
Küldd el másoknak is, talán történik valami, amitől nem szűnik meg a Vakok Szövetsége.
Ami személyesen is érinti a családomat:
Az öcsém 20-éves korában egy betegség következményeként megvakult. Sokáig nehéz volt elfogadni, az egész család szenvedett, a tehetetlenség miatt.
És bár biztos neki volt legnehezebb, azzal vigasztalt bennünket, hogy tudod, ha beszélsz a színekről vagy valaminek a formájáról én tudom( el tudom képzelni) hogy milyen. Aki soha nem látott, az nem tudja. Csak sajnos ő azt is tudja, hogy mit veszített.
Ami nagyon sokat segített, az egy lehetőség volt a Vakok Intézetében, ahol megtanították neki és a felnőtt sorstársainak, hogy mindezt elfogadják, feldolgozzák, és hogyan tovább az életben.
A Szövetség mostani felhívása:
Minden társadalom intelligenciájának és emberségének fokmérője, miképpen bánik fogyatékos embertársaival.
Bárki kerülhet olyan élethelyzetbe, hogy szüksége lesz segítségre.

A Szövetség mostani felhívása:

"Tisztelt Hölgyem, Uram!
A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének elnökeként ezúton kérem segítségét a csatolt dokumentum minél szélesebb körű megismertetéséhez, közzétételéhez.

Segítségét előre is megköszönve üdvözlettel:

Dr. Szőke László
MVGYOSZ elnök"

Tel/fax: 06 1/384-5028
mobil: 06 30/957-1088
06 70/332-9511
e-mail: elnokseg@mvgyosz.hu
cím: 1146 Budapest, Hermina út 47.

3 megjegyzés:

Monika írta...

Óóóó,ez nagyon szomorú az öcséddel!!!!
Mariah,kérlek nézz utána ennek a hírnek,mert kaptam egy olyan infót is,hogy más is áll a hír mögött.Talán ti többet megtudtok erről.Köszönöm!
Én is igyekszem...

bruercsi írta...

Én hívtam a megadott számot, de csak üzenet rögzítő volt. Így csak óvatosan, de regisztráltam!
Maga a Szövetség szerintem is létfontosságú, nem lehet, nem szabad megszüntetni, sokak számára az egyetlen támasz és segítség!

mariah írta...

A hír sajnos így igaz, vagy legalábbis ez a hivatalos, és nem egy épületről van csak szó vagyis a Szövetség Székházáról.

http://index.hu/belfold/2009/09/18/megszunhet_a_vakok_szovetsege/?rnd=235

A baj hogy egyre kevesebb lehetőség van arra, hogy emberként éljenek és dolgozzanak, és egyre inkább kiszolgáltatottak lesznek.