Google Website Translator Gadget

2008. november 23., vasárnap

Automne SAL

Ma már egy kicsit jobban éreztem magam, elmúlt a lázam, köhögök, és a hátam is fáj még, de már egy kicsit varrogattam is. Elkészültem Marie Françoise automne SAL 1. részével. 20 count-os fehér Aidára 115-ös DMC- vel varrtam.


Ich bin fertig mit dem 1. Teil von Marie Françoise automne SAL. Ich habe auf weißen 20 count Aida mit 116 DMC genäht.

I finished the first part of Marie Françoise automne SAL. I sewed on 20 count Aida with 116 DMC.

4 megjegyzés:

Monika írta...

Csodaszép lesz!!És milyen szép ollód van és ollóörződ!:))))

mariah írta...

Igen én is nagyon szépnek találom. Főleg most, hogy megkaptam a 2. részt, egyre jobban örülök, hogy belevágtam. Ez volt az első ollóm, és rögtön miután megkaptam varrtam is neki egy kis őrzőt.

Barbi írta...

Szépen indul! Remélem jobban vagy?!

mariah írta...

Köszi Barbi, igen egy kicsit már jobban vagyok, bár még nagyon csúnyán köhögök, de a közérzetem már jobb.