Google Website Translator Gadget

2008. november 11., kedd

Kiválasztott Mammka egy játékra

Mammka kiválasztott egy önismereti játékra.

Elnézést kérek Mammkától, de mostanában alig voltam netközelben, ezért csak most tudok reagálni a felkérésre.
A szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. válassz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy kik lettek pécézve.
1. Aki kiváncsi volt rám:

Mammka (http://mammka.blogspot.com/)

2. 7 dolog magamról :

1. A legfontosabb a családom, a férjem és a gyermekeim, és az otthonunk.

2. Vidéken nőttem fel egy Barcs melletti kis faluban, ma is nagyon szeretek haza járni, mivel a szüleim még ma is ott élnek. Szeretem a vidéki életet, a kis falú csendjét, az ott élő embereket.

3. Nagyon szeretem a Balatont, gyerekkoromban szinte minden nyarat ott töltöttem a nagymamámmal, akit nagyon szerettem (Sajnos már nincs köztünk).

4. Szeretem a tavaszt és az őszt. A két évszak színeit, tavasszal a zöldet, és az első virágokat. Ősszel pedig a fák és bokrok leveleinek csodás rozsda-vörös–barna és itt-ott még zöld színeit.

5. Szeretek kézimunkázni, mindig megnyugtat, voltak időszakok, amikor kötöttem, majd gobelint varrtam, horgoltam, csipkét vertem, ma leginkább foltvarrást és a keresztszemet szeretem.

6. Soha nem érem utol magam, hol a varrnivalóimmal maradok el, hol a rendrakással, takarítással, és ha legnagyobb a káosz fogom magam és leülök varrni.

7. Káros szenvedélyem a kávé, ami nélkül reggel alvajáró vagyok.

A neheze pedig most jön, mert itt kellene felsorolnom azt a 7 embert, akire én kíváncsi vagyok. Ahogy átnéztem az általam látogatott blogokat, mindenki írt már magáról. Ezért úgy döntöttem, hogy sajnos itt megszegem a játékszabályokat, nem jelölök újra senkit.

Köszönöm , hogy kiváncsi voltál rám.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Köszönöm,hogy írtál magadról!!!!Egyáltalán nem gond az sem,hogy csak most,ez így olyan volt,mint a desszert.:)
Az sem gond,hogy nem tudsz már mást kijelölni.Az a jó,hogy írtál magadról!

mariah írta...

Mammka, köszönöm a türelmedet, mert mostanában nagyon ritkán jutok net közelbe.